Transparent
Inloggen
Sluiten

Kuyt: 'dit voelt niet bevredigend'

23 oktober 2016 17:18

Dirk Kuyt zorgde vijf minuten voor tijd voor de gelijkmaker. Maar achteraf kon hij er nauwelijks blij mee zijn. 'Dit voelt niet niet bevredigend' zo gaf hij bij Fox Sports aan. We creëerden kans op kans. De 0-1 kwam vervolgens hard aan. Natuurlijk zijn we blij dat we nog terug wisten te komen. Maar we doen onszelf hier gewoon tekort. Het publiek verdiende een overwinning. Wij zijn Feyenoord en wilden winnen.'




Tags

bevredigend kuyt creeerden fox

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.205 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda valente visa westerlo youtu