Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord ontvangt boete van 13.000 euro van UEFA voor duel tegen Man. United

18 oktober 2016 17:23 - Feyenoordnet.nl

Feyenoord heeft opnieuw een boete ontvangen van de UEFA. Naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Manchester United vorige maand kreeg de club een forse boete van 13.000 euro wegens het niet vrijhouden van de trappen en het afsteken van vuurwerk door het publiek.

Meer op Feyenoordnet.nl




Tags

uefa vrijhouden vuurwerk

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates stade trauner turkije