Transparent
Inloggen
Sluiten

Kuyt: 'mooie mijlpaal, maar het ging om de zege'

25 september 2016 18:50

Met Dirk Kuyt kwam er na afloop van de wedstrijd een trotse aanvoerder voor de camera van Fox Sports. 'Mijn 300ste eredivisieduel inderdaad. Dat is een mooie mijlpaal. Daar ben ik trots op. Maar het ging vandaag alleen om de winst. En die hebben we behaald.'

'Het was niet onze beste wedstrijd. Zeker in de eerste helft hebben we geduldig op onze kansen gewacht. Als we in een mindere fase zitten zoals in de tweede helft, geven we alsnog heel weinig weg. Er is vastigheid en vertrouwen in het team waar we op kunnen vertrouwen. Feyenoord is wat dat betreft veel verder dan vorig seizoen.'




Tags

kuyt mijlpaal eredivisieduel fox trotse

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.298 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu