Transparent
Inloggen
Sluiten

Goede hoop voor Kuyt op inzetbaarheid in laatste duel tegen NEC

2 mei 2016 06:45

Dirk Kuyt heeft volgens het Algemeen Dagblad goede hoop het afsluitende thuisduel in de competitie nog in actie te kunnen komen. De aanvoerder moest het duel tegen Willem II aan zich voorbij laten gaan vanwege kuitklachten. 'Het gaat de goede kant op,' zo sprak de spits over zijn revalidatie. Hij wil graag het laatste duel tegen NEC nog meedoen.




Tags

kuyt kuitklachten revalidatie

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu