Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord nu ook thuis onderuit tegen ADO

31 januari 2016 12:54
Feyenoord zit nadrukkelijk in de hoek waar de klappen vallen. Opnieuw ging de ploeg onderuit, dit keer thuis in de Kuip. ADO Den Haag trok met 0-2 aan het langste eind.

Praat hieronder mee of volg het duel samen met andere Feyenoord fans in de Feyenoord Chatbox. Volg verder @fnetwerk via twitter. Let op! Het is niet toegestaan om eventuele illegale streams uit te wisselen. Dit kan Feyenoord Netwerk behoorlijke boetes opleveren.




Tags

ado chatbox createelement fnetwerk function getelementbyid getelementsbytagname insertbefore kuip location src streams tweets var widgets

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 131.456 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane anp arena autowegen bronckhorst fascisme fitheid fvd gemeenschappelijk gio graaf heitinga hulshoff kuip liverpool marmol meegelopen middenveldert nazi paternotte rangers rigaux ruben sipke slot slots socrates turkije vijandbeeld wehave