Transparent
Inloggen
Sluiten

Zweedse bond waakt voor overbelasting en laat Gustafson in Rotterdam

29 september 2015 14:24 - Zweedse voetbalbond

Simon Gustafson is niet opgeroepen voor Jong Zweden. De coach van de Zweden laat op de officiële website van de voetbalbond weten dat daar na overleg toe is besloten. 'We hebben die afspraak om overbelasting te voorkomen. Hij heeft net twee duels in het eerste elftal gespeeld en we hebben afgesproken dat hij de tijd krijgt bij Feyenoord om zich daar te acclimatiseren en aan te passen.' De middenvelder had in de zomer ook al bijna volledig doorgespeeld en daardoor nauwelijks vakantie genoten dit jaar.

Meer op Zweedse voetbalbond




Tags

gustafson overbelasting waakt zweden acclimatiseren jong simon

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has intensiteit jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu