Transparent
Inloggen
Sluiten

Martins Indi: 'ik wil nog graag afscheid nemen van de fans'

11 april 2015 07:36

Bruno Martins Indi laat in het Algemeen Dagblad weten nog steeds te hopen dat het nog tot een afscheid komt in De Kuip. Bijna een jaar na zijn transfer kwam het daar nog niet van. 'Dan kan ik weer onmogelijk weg uit Portugal, en als ik wel kan speelt Feyenoord niet of net weer een uitwedstrijd. Ik wil nog heel graag afscheid nemen van de supporters ook al ben ik al bijna een seizoen weg. Het is jammer dat het zo lang duurt.'




Tags

indi martins kuip portugal

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu