Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord werkt nog ochtendtraining af in aanloop naar Feyenoord - Emmen

4 januari 2015 11:40
Fred Rutten laat zich in zijn voorbereiding op de tweede seizoenshelft niet afleiden door het benefietduel Feyenoord - Emmen. De ploeg werkte zondagmorgen gewoon nog een training af. De Feyenoord coach liet al weten zoveel mogelijk spelers speeltijd te willen geven en zal dus veelvuldig gaan wisselen om de spelers niet te overbelasten.



Tags

emmen ochtendtraining benefietduel overbelasten rutten

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu