Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord vertrekt woensdagochtend naar Sevilla

17 september 2014 00:02

Feyenoord vertrekt woensdagochtend vanaf Rotterdam Airport richting Spanje. De groep zal in de avonduren een trainingssessie afwerken in het Estadio Ramón Sánchez in Sevilla, de plek waar donderdag om 21.05 uur de aftrap is van de eerste groepswedstrijd van Feyenoord in de Europa League.




Tags

sevilla aftrap airport avonduren estadio groepswedstrijd sanchez trainingssessie

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie dung ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben slot socrates taliban trauner turkije visa