Transparent
Inloggen
Sluiten

[Foto's/video] Fanshop op Rotterdam Centraal geopend

25 juni 2014 09:19
Om 9.00 uur is de Feyenoord Fanshop op Rotterdam Centraal geopend. RTV Rijnmond verslaggever Jan Dirk Stouten mocht onder toeziend oog van enkele Feyenoord spelers, onder wie Ruben Schaken en Ruud Vormer, de opening verrichten. De aandacht ging daarbij uiteraard vooral uit naar het nieuwe shirt van Feyenoord met het logo van Opel erop.



Tags

fanshop foto logo opel opening rijnmond ruben schaken stouten verrichten vormer

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.572 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu