Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Koeman: 12e minuut deed me heel veel

27 april 2014 17:39




Tags

koeman

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.919 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu