Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Geel: 'alleen versterkingen indien er spelers worden verkocht'

17 december 2013 08:12

Martin van Geel stelt dat Feyenoord niet denkt aan mogelijke versterkingen komende winterstop. 'Nee, dat is niet de bedoeling. Pas als er spelers worden verkocht, zullen wij reageren. Maar ik verwacht niet dat er komende maand clubs zijn die onze belangrijke spelers willen weghalen.'




Tags

weghalen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.303 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu