Transparent
Inloggen
Sluiten

Mulder: 'daarvoor sta ik er'

15 december 2013 19:26

Doelman Erwin Mulder speelde een belangrijke rol tegen FC Groningen. Hij verkeert in een goede vorm. 'We hebben het als team goed gedaan vandaag. Als ik dan weer belangrijk ben, dan ben ik daar trots op, maar daarvoor sta ik er,' zo gaf hij na afloop aan voor de camera van Fox Sports. 'Het was een behoorlijke opluchting na afloop. Het was nog even billenknijpen de laatste minuten, maar we hebben hem gelukkig over de streep getrokken.'




Tags

mulder billenknijpen erwin fox groningen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 129.473 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane alajuelense arne bestuurder borges costa duitsland eenhoorn graz hadj jeyland kloese kuip marquis monaco moussa nederland nieminen oostenrijk oranje ouaissa persie priske ricaan ricaanse rigaux rvp slot sturm uefa