Transparent
Inloggen
Sluiten

Polen uitgeschakeld na tweede verlies; invalbeurt Rzasa

10 juni 2002 15:23

Verslaggever: RvN

Polen is al na de tweede wedstrijd op het WK uitgeschakeld. Na het verlies tegen Zuid-Korea in de eerste wedstrijd verloor het de tweede met 4-0 van Portugal. Na de superieure kwalificatie van de Polen blijkt het WK op een deceptie uit te lopen. Ondanks de roep in Polen om Rzasa in de basis te zetten (hij maakte indruk in de vriendschappelijke wedstrijden) startte hij op de bank. 20 minuten voor tijd kwam hij in het veld maar kon hij ook weinig meer veranderen aan de achterstand.

Polen verloor uiteindelijk met 4-0 door 3 keer Pauleta en een doelpunt van Rui Costa.

Meer op




Tags

polen rzasa costa deceptie korea kwalificatie pauleta portugal rui superieure

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland printer rangers reims rigaux romano ruben santigoal sipke slot socrates trauner turkije