Transparent
Inloggen
Sluiten

Boetius mikt op rentree over 3 weken

24 augustus 2013 13:11

Jean-Paul Boetius heeft de groepstraining inmiddels hervat. Zijn herstel vordert nu gestaag. Volgens het Algemeen Dagblad mikken de buitenspeler en Feyenoord nu op een rentree over drie weken, direct na de interlandperiode.




Tags

boetius mikt groepstraining mikken vordert

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu