Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Geel: geen extra aankopen na wanprestatie

6 augustus 2013 06:58

Martin van Geel noemde in het Algemeen Dagblad de nederlaag bij PEC Zwolle een 'wanprestatie'. Het roept bij Feyenoord volgens hem niet de noodzaak op om spelers te halen. 'Al had je er drie nieuwe spelers bijgezet, bij een duel zoals zondag had dat niets uitgemaakt. Dergelijk opportunisme, daar houden we ons verre van.'




Tags

wanprestatie bijgezet opportunisme pec

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nederland nike rigaux taliban ueda valente visa westerlo youtu