Transparent
Inloggen
Sluiten

Reserve Rzasa 'vernedert' Polen met hattrick

18 mei 2002 11:30

Verslaggever: RvN

De WK selectie van Polen speelde gisteren met 'de basis' tegen 'de reserves'. Het basiselftal ging met maar liefst 5-1 onderuit tegen de reserves. Dat reserve-elftal won onder leiding van Feyenoord speler Tomas Rzasa. De reserves speelden in een 3-5-2 opstelling waarbij Rzasa de gehele linkerflank bestreek. Hij deed dat bijzonder goed en wist maar liefst drie keer te scoren tegen het basiselftal.

Meer op




Tags

rzasa polen basiselftal hattrick bestreek linkerflank tomas

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 131.266 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane anp arena autowegen bovenkwamen bronckhorst fascisme fvd gemeenschappelijk gio graaf heitinga hulshoff japan kuip liverpool marmol meegelopen middenveldert nazi paternotte rangers rigaux sipke slot slots socrates turkije vijandbeeld wehave