Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Invaller Singh redt met doelpunt gelijkspel in openingsduel EK onder 21

5 juni 2013 19:54

Harmeet Singh heeft de hoofdrol opgeëist voor Noorwegen in het openingsduel op het EK onder 21. Noorwegen speelde met 2-2 gelijk tegen gastland Israël door een doelpunt van Singh in blessuretijd. De Feyenoord middenvelder moest op de bank starten. Een kwartier voor tijd kwam hij in het veld, vlak na de 2-1 van Israël. In de 91ste minuut tekende hij voor de gelijkmaker. Nielsen gaf Singh de bal met de borst mee, waarna de Feyenoorder het met een mooi schot met links afmaakte.




Tags

singh openingsduel israel noorwegen borst harmeet nielsen opgeeist

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben slot socrates taliban trauner turkije visa youtu