Transparent
Inloggen
Sluiten

Boëtius gaat door enkel op training Feyenoord

24 januari 2013 20:48 - Supportersvereniging

Jean-Paul Boëtius moest de training donderdag voortijdig verlaten. De buitenspeler ging tijdens de partijvorm door zijn enkel, waardoor hij met een pijnlijke grimas op zijn gezicht de training verliet. Of het duel van zondag tegen FC Twente hierdoor in gedrang komt is niet bekend.

Meer op Supportersvereniging




Tags

boetius gedrang grimas twente

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.310 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu