Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Pelle: 'ik heb me ingehouden om mee te kunnen doen tegen Ajax'

23 december 2012 19:30




Tags

ingehouden pelle

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward has heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot socrates taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu