Transparent
Inloggen
Sluiten

Rotterdamse Argus Oil ziet minder risico in sponsoring wielrennen dan Feyenoord

29 juni 2012 21:24

Het Rotterdamse bedrijf Argus Oil start als hoofdsponsor van een Nederlandse wielerploeg in de Tour de France. Het bedrijf wilde naamsbekendheid en besloot daarom tot sponsoring van een wielerploeg. In een reportage in RTL Nieuws liet de marketing manager weten dat het bedrijf ook gedacht heeft aan shirtsponsoring van Feyenoord. Ze besloten echter voor het wielrennen te kiezen 'In Rotterdam is Feyenoord de club, maar in Amsterdam zijn ze minder pro Feyenoord. als je hoofdsponsor van Feyenoord bent, wordt in Amsterdam wellicht het tankstation afgebroken. Daarom verkiezen we liever een sport die niet polariseert, die iedereen leuk vindt.'




Tags

argus oil sponsoring wielrennen hoofdsponsor wielerploeg marketing naamsbekendheid polariseert reportage shirtsponsoring tankstation tour verkiezen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 68.777 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

atletico benfica borges bos campaign communiceren dtk duitsland free hadj hancko hanegem headliner jansen kraaij liefering madrid moussa nice ogc paixao persie plug rvp schneider socrates steijn timber watanabe wehave