Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord blijft vierde op CPM-ranking voor verdeling tv-geld

17 mei 2012 10:25

Feyenoord blijft vooralsnog op de vierde plaats in de nieuwste CPM-ranking. De voetbalclubs laten al gedurende zes jaar allerlei facetten onderzoeken die samen de merkwaarde en imago van de club bepalen. Samen met de sportieve prestaties van de club bepaalt de CPM-ranking de verdeling van de Nederlandse tv-gelden. De nieuwe uitgave van Voetbal International citeert uit het onderzoek.

Op de CPM-ranking, waarvoor de onderzoeken al hebben plaatsgevonden voorafgaand het slot van de competitie is Feyenoord op de vierde plaats gebleven. De achterstand op nummer drie FC Twente is zelfs verder gestegen. 26,6% van de respondenten geeft aan fan van Feyenoord te zijn. Daarmee volgt de club achter Ajax (46%) en voor FC Twente (21,7%) en PSV (21,1%).




Tags

cpm verdeling twente citeert facetten imago merkwaarde respondenten slot voetbalclubs

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 36.582 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achahbar bestuur betis bijlow danall demonstranten diao gaza geweld gronden grondwettelijke hamas heerenveen iran israel kabinet macht middenveldert milambo nederland nsc omtzigt paixao palestijnse priske stengs timber trump wilders