Transparent
Inloggen
Sluiten

'Feyenoord sprak tevergeefs met Anderlecht over Bulykin'

2 juli 2011 08:39

Volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad is er een gesprek geweest tussen Feyenoord en Anderlecht over Dmitri Bulykin. De Belgische club verhuurde de spits het afgelopen seizoen aan ADO den Haag. De aanvaller bleek echter niet haalbaar voor de Rotterdammers.




Tags

anderlecht bulykin tevergeefs ado dmitri nieuwsblad

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda valente visa westerlo youtu