[audio] Swerts: "We hebben de stijgende lijn te pakken"
11 maart 2011 19:09
Gill Swerts blikt vooruit op wedstrijd in De Kuip by rtvrijnmond

Gill Swerts blikt vooruit op wedstrijd in De Kuip by rtvrijnmond
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.050 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has intensiteit jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu