Transparent
Inloggen
Sluiten

Heerenveen: niet meer in gesprek met Feyenoord

30 januari 2011 21:32

Daar waar Mario Been vandaag aangaf nog hoop te hebben op de komst van Bas Dost, liet de voorzitter van Heerenveen tegenover Eredivisie Live weten niet meer in gesprek te zijn met Feyenoord over een mogelijke overgang. De club onderhandelt alleen met Ajax. De onderhandelingen verlopen dusdanig moeilijk dat Dost besloten heeft een arbitragezaak aan te spannen tegen Heerenveen om een transfer naar Ajax te forceren.




Tags

heerenveen dost arbitragezaak eredivisie spannen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben slot socrates taliban trauner turkije visa youtu