Transparent
Inloggen
Sluiten

Simon start in de basis tegen Ajax

17 januari 2011 14:24

Krisztian Simon start hoogstwaarschijnlijk aanstaande woensdag in de basis tegen Ajax. Dat heeft Mario Been zojuist bevestigd tegenover Megastad FM. Simon zet op dit moment zijn handtekening onder een contract voor de rest van het seizoen. Over een langer verblijf bij de Rotterdammers zijn Feyenoord en Ujpest in onderhandeling.




Tags

simon hoogstwaarschijnlijk krisztian megastad ujpest

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu