Transparent
Inloggen
Sluiten

Laybutt terug naar Australie

1 december 2001 18:13

Verslaggever: RvN

Stephen Laybutt mag op zoek naar een andere club zo meldde Feyenoord TV vandaag. De Australische centrale verdediger is inmiddels teruggekeerd naar Australie alwaar hij zijn conditie op peil houdt. Laybutt kwam vorig seizoen niet aan voetballen toe bij Feyenoord en werd eerst uitgeleend aan RBC (waar hij direct voor maanden geblesseerd raakte) en de laatste maanden bij het Noorse Lynn. Daar speelde hij uiteindelijk 6 wedstrijd mee in het eerste elftal. Lynn dat vocht om degradatie wist zich uiteindelijk te redden en hield 3 ploegen achter zich.

Meer op




Tags

laybutt australie lynn alwaar australische conditie degradatie peil rbc stephen uitgeleend vocht

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates stade trauner turkije