Transparent
Inloggen
Sluiten

Been heeft Nederlandse verdediger op het oog

19 december 2010 15:55

Mario Been hoopt zich in de winterstop te kunnen versterken met een verdediger. De trainer van Feyenoord laat aan RTV Rijnmond weten een Nederlandse verdediger op het oog te hebben, die op meerdere posities uit de voeten kans.




Tags

rijnmond

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu