Transparent
Inloggen
Sluiten

Vlaar sluit maandag aan bij de groep

29 oktober 2010 12:36 - Radio Rijnmond

Ron Vlaar zal aanstaande maandag volledig mee gaan trainen met de groep, zo liet Mario Been zojuist weten. Het duel tegen zijn oude club AZ komt daarmee nog te vroeg voor de verdediger. Volgende week kan hij er dus waarschijnlijk wel bij zijn in het thuisduel tegen Roda JC

Meer op Radio Rijnmond




Tags

vlaar roda ron

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu