Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Van Dijk: "Had 9-1 kunnen zijn"

26 september 2010 18:02




Tags

dijk

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.213 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben sipke slot socrates taliban trauner turkije visa