Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord mijdt confrontatie met fans

26 september 2010 17:49 - Radio Rijnmond

Uit voorzorg is de spelersbus teruggekeerd naar De Kuip, zo meldt Radio Rijnmond. Feyenoord wilde zo een confrontatie met de fans vermijden na de nederlaag tegen NEC. Vorige week na de nederlaag tegen Ajax moest trainer Mario Been de harde kern al toespreken. Een aantal supporters had zich verzameld bij het Maasgebouw en eiste een verklaring voor het slechte optreden dit seizoen.

Meer op Radio Rijnmond




Tags

confrontatie mijdt eiste kern kuip maasgebouw rijnmond toespreken vermijden voorzorg

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben slot socrates taliban trauner turkije visa youtu