Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord weet Europa League niet te bereiken

26 augustus 2010 21:48

Feyenoord is er niet in geslaagd de zo gewenste en noodzakelijke groepsfase van de Europa League te bereiken. In de return tegen AA Gent kwam de ploeg tekort en werd met 2-0 verloren. Na de 1-0 zege in Rotterdam was dat niet voldoende voor kwalificatie voor de Europa League.




Tags

gent kwalificatie

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 130.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afrika afrikaans afrikaners baie braga devy dinge dutch far ferri fvd hulle hwang kuip language like mense mexico middenveldert people persie pocognoli rigaux things vanhoutte very vicens wolf youtu