Transparent
Inloggen
Sluiten

Afstraffing voor Oranje onder 19 op EK

18 juli 2010 22:16

Oranje onder 19 heeft een flinke afstraffing moeten slikken. Tijdens de openingswedstrijd werd met 4-1 verloren van gastland Frankrijk. Met Eekman, Martins Indi, Clasie, Van Haaren, Castaignos en Cabral kwam Oranje tekort. Cabral maakte het enige tegendoelpunt. Zijn vrije trap ging via een Fransman in het doel. Martins Indi zette daar een ongelukkig eigen doelpunt, de 1-4 tegenover.




Tags

oranje cabral indi martins castaignos clasie eekman frankrijk fransman haaren openingswedstrijd slikken tegendoelpunt

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 130.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afrikaans afrikaners baie democratie democratisch dinge dutch far fvd hulle hulshoff hwang language like mense nederlanders nsb our people persie pride rigaux slot sobat things usa very what youtu