Transparent
Inloggen
Sluiten

Tininho breekt middenhandsbeentje

19 oktober 2001 18:31

Verslaggever: RvN

De Braziliaanse linksback Tininho heeft gisterenavond in een duel van Feyenoord 2 zijn middenhandsbeentje in zijn linkerhand gebroken. De Braziliaan is daardoor minimaal enkele weken uitgeschakeld. Zijn hand is inmiddels in het gips gezet.

Meer op




Tags

middenhandsbeentje tininho braziliaan gips gisterenavond linkerhand

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.848 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu