Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Dijk hervat groepstraining

11 maart 2010 17:53

Verslaggever: K

Rob van Dijk heeft donderdagochtend de groepstraining hervat, zo meldt Feyenoord.nl. De ervaren doelman trainde op Varkenoord volledig mee met de selectie van trainer Mario Been en verdedigde tijdens de afsluitende partijspelen een van de doelen. Van Dijk is waarschijnlijk op tijd fit voor de competitiewedstrijd van aanstaande zondag tegen Heracles Almelo




Tags

dijk groepstraining almelo heracles partijspelen varkenoord verdedigde

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 130.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev blessin boskamp brugge devy eredivisie glasner iran japan koeman kraaij kuip monaco nederland oranje persie pocognoli regragui rigaux sebastien sobat trump union vicens vrancken wfcgroningen wiegman zerrouki