Transparent
Inloggen
Sluiten

Henke Larsson stopt in november

20 oktober 2009 18:22 - Feyenoord.nl

Verslaggever: K

Oud-Feyenoorder Henke Larsson heeft dinsdag zijn afscheid als voetballer aangekondigd. De aanvaller, die vorige week al bekend maakte niet langer voor het nationale team van Zweden uit te komen, speelt op 1 november met zijn huidige club Helsingborgs IF zijn laatste wedstrijd. Naast Feyenoord en Helsingborgs kwam Larsson uit voor Hogaborg, Celtic, FC Barcelona en Manchester United.

Meer op Feyenoord.nl




Tags

larsson henke helsingborgs barcelona celtic hogaborg zweden

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 130.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane antiparlementair autoritair baby democratie democratisch docu domheid fvd hulshoff hwang japan koeman kuip moder nazi nederland nsb onnozelheid oranje persie respecteert rigaux sato slot sobat usa vanhoutte vos wow