Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord in het gele tenue

18 oktober 2009 16:29

Feyenoord speelt vandaag tegen Sparta niet in het groen/zwarte uittenue, maar in het derde tenue, het volledige gele tenue.




Tags

tenue groen sparta uittenue

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 130.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev blessin boskamp brugge devy eredivisie glasner iran japan koeman kraaij kuip monaco nederland oranje persie pocognoli regragui rigaux sebastien sobat trump union vicens vrancken wfcgroningen wiegman zerrouki