Transparent
Inloggen
Sluiten

Tomasson met Denemarken naar WK

10 oktober 2009 23:21

Verslaggever: K

Jon Dahl Tomasson heeft zich met Denemarken weten te kwalificeren voor het WK van komende zomer. De Denen wonnen de derby tegen Zweden met 1-0 door een doelpunt van Poulsen. Dat was voldoende voor kwalificatie voor het WK. Tomasson speelde de gehele wedstrijd.




Tags

tomasson denemarken dahl derby jon kwalificatie poulsen zweden

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu