Transparent
Inloggen
Sluiten

'Feyenoord met B-team tegen Harkemase Boys'

17 september 2009 19:29

Verslaggever: K

Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International is Mario Been van plan met een veredeld B-team te starten in het bekerduel tegen Harkemase Boys. Naar verwachting zullen spelers als Makaay, Landzaat, De Cler, Hofland, Bruins en Wijnaldum hun opwachting gaan maken, aldus VI. Het geeft Been met het duel tegen NAC 2,5 dag later voor de boeg de kans enkele spelers rust te geven.




Tags

harkemase bekerduel boeg bruins cler hofland landzaat makaay nac opwachting veredeld wijnaldum

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 131.266 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane anp arena autowegen bovenkwamen bronckhorst fascisme fvd gemeenschappelijk gio graaf heitinga hulshoff japan kuip liverpool marmol meegelopen middenveldert nazi paternotte rangers rigaux sipke slot slots socrates turkije vijandbeeld wehave