Transparent
Inloggen
Sluiten

'Beenhakker wordt gecompenseerd voor tijd als adviseur'

14 september 2009 22:01

Verslaggever: K

VI hoofdredacteur Johan Derksen liet in het programma Voetbal International weten dat Leo Beenhakker bij zijn formele aantreden als technisch directeur bij Feyenoord gecompenseerd zal worden voor zijn tijd dat hij als adviseur gratis bij de club werkte. Hij kon de afgelopen maanden geen functie bekleden bij Feyenoord vanwege zijn contract met de Poolse voetbalbond.




Tags

beenhakker aantreden bekleden derksen hoofdredacteur leo

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane advocaat ami andreev arne beneliga borges brugge conference devy duitsland eenhoorn glasner iran ivanusec kloese koeman kraaij kuip nederland oliver oranje persie priske rigaux rvp slot sobat topkandidaat wauw