Transparent
Inloggen
Sluiten

AD: Feyenoord rekent niet meer op Honda

27 augustus 2009 15:08

Verslaggever: K

Volgens het Algemeen Dagblad rekent bij Feyenoord niemand meer op de komst van Honda voor het sluiten van de transfermarkt. Op het verzoek van Feyenoord aan de investeerders om de nodige documenten en geloofsbrieven toe te sturen, zou vooralsnog geen antwoord zijn gekomen. Feyenoord nog steeds geen duidelijkheid hebben onder welke voorwaarden zo'n constructie zou moeten gaan werken. Mario Been: "Ik heb nog steeds niets van de directie gehoord, dus hoef ik me daar nog niet druk om te maken."




Tags

honda constructie documenten geloofsbrieven

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu