Transparent
Inloggen
Sluiten

Been: we hielden bal voorin niet vast

9 augustus 2009 15:19

Opnieuw was Mario Been hard over de aanval van Feyenoord. 'Je kan pas gaan voetballen als je voorin de bal vast kan houden. In het laatste half uur ging dat beter toen Slory, Bruins en Biseswar erin stonden.' Makaay moest er opnieuw uit en lijkt het moeilijk te gaan krijgen over Been.




Tags

biseswar bruins makaay slory

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 129.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane alajuelense arne bijlow borges brugge costa duitsland eenhoorn graz hadj jeyland kloese kuip marquis monaco moussa nederland nieminen oostenrijk oranje ouaissa persie ricaan ricaanse rigaux rvp slot sturm uefa