Transparent
Inloggen
Sluiten

Timmer: nog geen duidelijkheid over volgend seizoen

21 mei 2009 17:07 - Telegraaf.nl

Verslaggever: K

In een interview voor Eredivisie Live, op het moment dat het licht in De Kuip uitviel, liet doelman Henk Timmer weten dat hij nog geen duidelijkheid heeft over zijn toekomst. "Ik meld me eerst bij het Nederlands elftal. We zijn wel bezig met bepaalde dingen en ik heb ook wel aanbiedingen lopen. Maar wat er precies uitkomt weet ik nog niet."

Meer op Telegraaf.nl




Tags

timmer eredivisie kuip meld

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.350 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu