Online ticket verkoop, gepersonaliseerd website en emailcontact via feyenoord.nl
25 augustus 2001 15:26 - Carnegie Group
Verslaggever: RvN
De Carnegie Group laat via haar website weten vereerd te zijn met het binnenhalen van Feyenoord als klant voor de ontwikkeling van een CRM systeem. Carnegie laat weten een aantal nieuwe dingen te zullen toevoegen aan de internetsite van Feyenoord, te weten online ticketverkoop welke geregistreerde Feyenoord fans in staat stelt via het internet kaarten te bestellen, de ontwikkeling van een gerpersonaliseerde versie van het gedeelte 'Mijn Feyenoord' op de Feyenoord website, waarin je op jouw interesses gebaseerde content en aanbiedingen vindt, en regelmatige contacten via email van Feyenoord in de vorm van nieuwsbrieven etc.
Pauline MacMahon van Carnegie Information Systems: ?The new system will increase the Club?s interaction with its fans. This will allow the Club to offer more of the products and services the fans are looking for whilst having the capability to manage each fan on a personal level. All ticket purchases, web site registrations, calls, letters, mail-shots, and purchases of club merchandise will be tracked and recorded in each individual customer?s record within the database. The club therefore gains a clearer picture of who their fans are and what they actually want from the club.?