Van der Leegte geschorst
18 mei 2009 21:20
Tommie van der Leegte is door de KNVB geschorst voor de tweede play-off wedstrijd van Feyenoord tegen NAC. Hij krijgt de schorsing van een duel voor zijn rode kaart (twee keer geel) afgelopen zaterdag.

Tommie van der Leegte is door de KNVB geschorst voor de tweede play-off wedstrijd van Feyenoord tegen NAC. Hij krijgt de schorsing van een duel voor zijn rode kaart (twee keer geel) afgelopen zaterdag.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu