Transparent
Inloggen
Sluiten

Fernandez: 'Volgend seizoen wil ik voor Feyenoord spelen'

29 april 2009 21:16 - Radio Rijnmond

Verslaggever: K

Voor de microfoon van Radio Rijnmond gaf NEC rechtsback Dani Fernandez komend seizoen voor Feyenoord te willen uitkomen. 'Feyenoord is een grote club op een hoog niveau. Een van de beste clubs in Nederland. Mooie historie, fraai stadion en goede supporters. Als het mogelijk is, ga ik zeker naar Feyenoord. Ik ken de trainer en hij kent mij. Nu alleen de onderhandelingen afwachten.'

Meer op Radio Rijnmond




Tags

fernandez historie microfoon nederland rijnmond

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 129.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane alajuelense arne bestuurder borges costa duitsland eenhoorn graz hadj jeyland kloese koeman kuip marquis monaco moussa nederland oostenrijk oranje ouaissa persie priske ricaan ricaanse rigaux rvp slot sturm uefa