Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord gaat in zee met Carnegie voor CRM systeem

13 augustus 2001 19:24

Verslaggever: RvN

Feyenoord heeft o.a. via een bericht op haar website bekendgemaakt dat het in zee gaat met het Schotse Carnegie voor de ontwikkeling van een CRM systeem, via welke de service aan het publiek kan worden verbeterd. O.a. online kaartverkoop en email nieuwsbrieven voor geregistreerde fans noemt Feyenoord als voorbeelden van de uitwerking van de samenwerking.

Belangrijkste onderdeel is echter dat in het databasesysteem alle interacties met de fans worden vastgelegd zodat ook de marketing geindividualiseerd kan worden.

Volgens Feyenoord bleek het Schotse Carnegie daarvoor het beste systeem te hebben ontwikkeld. Voordeel is dat zij al langere tijd het systeem werkend hebben draaien bij verschillende Britse voetbalclubs. Het CRM bedrijf heeft voor de voetbalwereld een apart systeem gemaakt wat zij na acceptatie in Groot-Brittanie al geruime tijd in het vasteland van Europa probeert af te zetten. Daarvoor is al met een aantal nederlandse clubs uitgebreid gesproken.

Meer op




Tags

carnegie crm acceptatie brittanie databasesysteem email geindividualiseerd geregistreerde interacties marketing nieuwsbrieven service uitwerking vasteland voetbalclubs werkend

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 36.532 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achahbar bestuur betis danall demonstranten diao gaza geweld gronden grondwettelijke hamas iran israel kabinet macht middenveldert nederland nsc omtzigt palestijnse pgnl priske rapport religie slot stengs timber trump wilders