Transparent
Inloggen
Sluiten

RR: burgemeester vraagt om stadionverbod voor betogers

24 februari 2009 19:21

Verslaggever: K

Volgens Radio Rijnmond gaat de Rotterdamse burgemeester de KNVB en Feyenoord vragen de fans een stadionverbod op te leggen. In de brief die ze krijgen staat verder dat ze opdraaien voor de schade aan winkels in het centrum. Bij de nieuwe demonstratie woensdag zullen de betogers nauwlettend gevolgd worden.

Meer op




Tags

betogers stadionverbod brief demonstratie knvb rijnmond winkels

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda valente visa westerlo youtu