Transparent
Inloggen
Sluiten

'Verbod op uitpubliek doodsteek voor de echte supporters'

19 februari 2009 14:23

Verslaggever: K

Joop Verschuuren van de Supportersvereniging van Feyenoord noemde het verbod op uitpubliek in het Algemeen Dagblad 'een doodsteek voor de échte supporters.'

"De rivaliteit hoort erbij. Er wordt altijd wel iets geroepen. Maar in het stadion zelf hebben zeker de Feyenoordfans zich keurig gedragen. Het echte gedonder was op straat en werd uitgelokt door een handvol Ajaxsupporters."

Meer op




Tags

doodsteek uitpubliek ajaxsupporters feyenoordfans gedonder handvol joop keurig rivaliteit supportersvereniging uitgelokt verschuuren

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.601 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu