Transparent
Inloggen
Sluiten

NEC - Feyenoord gaat door

1 februari 2009 10:22 - N.E.C. Nijmegen

Verslaggever: K

De competitiewedstrijd tussen NEC en Feyenoord zal vanmiddag gewoon doorgaan. Er was gisteren enige twijfel omdat het veld hard en bevroren was. Er is hard gewerkt om het veld bespeelbaar te krijgen en vanochtend om 10:00 uur keurde KNVB-scheidsrechter het veld goed.

Meer op N.E.C. Nijmegen




Tags

bespeelbaar bevroren keurde knvb

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije